»Kljub temu, da jih je večina odgovorila, da se v šoli sicer počutijo dobro in sprejeti, je kar nekaj otrok in tudi staršev odgovorilo, da se v šoli ne počutijo dobro, čemur botruje predvsem nesprejemanje s strani vrstnikov večinskega prebivalstva. Nekateri so izpostavili, da so sošolci do njih nesramni, jih zmerjajo na podlagi njihove etnične pripadnosti in da zaradi tega posledično šole ne obiskujejo radi.«
»Čeprav sama v času izobraževanja nisem doživela nekih oblik diskriminacije, sem bila toliko bolj presenečena, ko so mi naši najmlajši, s katerimi tudi delam, zaupali, da jih v šoli še vedno zmerjajo in žalijo. Raziskave sem se lotila zelo optimistično, zato so me izjave otrok in njihovih staršev toliko bolj presenetile. Menim, da se o počutju vseh otrok, ne samo romskih, premalo pogovarjamo. Kot pedagoginja vztrajam pri tem, da bi šola morala biti institucija, v kateri se otrok počuti varno.«
»So pa izsledki raziskave s področja pedagogike podprli še domnevo, zakaj se otroci bolje počutijo v domačem naselju kot v šoli, saj se v popoldanskem prostem času ne družijo z otroki večinskega prebivalstva.«